پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۳

اسکان 15 هزار زائر در مواکب بنیاد کرامت رضوی

مدیر امور زائران بنیاد کرامت رضوی از اسکان 15 هزار زائر غیرگروهی و غیر کاروانی در 6 موکب این بنیاد خبر داد.

محمد معالی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز از فعالیت 6 موکب برای زائران غیرگروهی دهه پایانی صفر در مشهد خبر داد و اظهار کرد: معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برای زائران انفرادی و خانوادگی که به صورت غیر کاروانی به مشهد مشرف شده اند و هیچ برنامه خاصی برای اسکان نداشته اند یا موفق به پیدا کردن مکان مناسب نشده اند این مواکب را با نام امام رضا(ع) تجهیز و اماده کرده است.
طبق گفته مدیر امور زائران بنیاد کرامت رضوی، این مواکب به نام 6 شهید در اطراف حرم مستقر هستند، موکب شهید شوشتری در شارستان شوشتری، شهید عارفی در شارستان شهدای حج، شهید برنسی در چهارراه مقدم طبرسی، شهید الداغی در بلوار رضوان، شهدای گمنان در عرصه میدان شهدا و موکب شهید سنجرانی درمجتمع تربیت بدنی آستان قدس رضوی واقع در چهارراه خیام به زائران خدمت رسانی می کنند.
وی ادامه داد: در هیمن راستا 40 نفر نیروی آموزش دیده از ساعت 7 شب فعال می شوند و در اطراف حرم زائرانی که در خودرو یا در چادر خوابیده اند را شناسایی و به نزدیکترین موکب از 6 موکب مذکور هدایت میکنند.
معالی با بیان اینکه این کار از دوشنبه شب آغاز شد، از تکمیل ظرفیت پنج موکب خبر داد و گفت:در حال حاضر از 15 هزار ظرفیت اسکان که در این مواکب آماده گردید، فقط موکب شهدای گمنام در عرصه میدان شهدا حدود 700 نفر ظرفیت خالی دارد.
مدیر امور زائران بنیاد کرامت رضوی افزود: علاوه بر سه وعده غذایی، هرروز بعد نماز جماعت ظهر و مغرب نیز برنامه های فرهگی متنوع مانند غرفه کودک، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی نیز برای این عزیزان فراهم است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی