پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۳

ارائه خدمات فرهنگی متنوع به زائران دهه آخر صفر در مواکب آستان قدس

مسئول فرهنگی مواکب دهه آخر صفر بنیاد کرامت رضوی از برنامه های متنوع این بنیاد در دهه پایانی صفر خبر داد و گفت: طی این دو روز هزار نفر در گروه‌های مختلف سنی از این خدمات بهره مند شده اند. 

علی اکبر روحی گل خطمی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در دهه پایانی صفر اقدام به راه اندازی ۶ موکب خدمت رسانی به زائرین امام رئوف علیه السلام نموده است.
مسئول فرهنگی مواکب دهه آخر صفر بنیاد کرامت رضوی افزود: با توجه به حضور گسترده و استقبال زائرین از این مواکب؛ یکی از اقدامات مهم و اثر گذار با توجه به تاکیدات و رهنمودهای تولیت آستان قدس رضوی؛ راه اندازی خدمات فرهنگی در این مواکب است که از روز سه شنبه آغاز شده است. 
وی در ادامه عنوان کرد: ۲ مجموعه نمایشگاهی نگار گذر آداب زیارت امام رضا علیه السلام و نگار گذر آشنایی با هدف شناساندن شهدای شاخص خراسان از جمله اقدامات شاخص در این زمینه است..
روحی گفت: نامگذاری ۶ موکب بنام شهدای شاخص و همچنین شرح زندگی نامه و وصیت نامه این شهدا را یکی دیگر از خدمات فرهنگی ارائه شده برشمرد. 
برپایی ایستگاه کودک با حضور مربیان خواهر و برادر؛ ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی برادران و خواهران؛ ایستگاه مشاوره تخصصی؛ برگزاری نمازهای جماعت مغرب و عشا و نماز صبح و همچنین برنامه های هیات و مراسم عزاداری و همچنین مشارکت در اطلاع رسانی مسابقه بزرگ کتابخوانی آفتاب خراسان با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی از دیگر اقداماتی بود که مسئول فرهنگی مواکب دهه آخر صفر بنیاد کرامت رضوی به آنها اشاره کرد و گفت: طی این دوروز هزار نفر اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال از این برنامه‌های فرهنگی بهره مند شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی