پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۳

پذیرایی خادمان ورزشی امام رضا(ع) از زائران دهه آخر صفر 

سرپرست موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از پذیرایی خادمان ورزشی امام رضا(ع) از زائران رضوی در موقعیت شهید سنجرانی از مواکب ۶ گانه آستان قدس رضوی خبر داد.

رضا امین زاده در گفتگو با آستان نیوز با اشاره به تمهیداتی که از مدت‌ها قبل برای برپایی موکب امام رضا(ع) در موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی انجام شده است، اظهارکرد: در همین راستا موقعیت شهید سنجرانی در مساحتی بالغ بر 6 هزار متر مربع با ظرفیت خدمت روزانه به بیش از 4 هزار زائر تدارک دیده شده است.
وی به مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این موکب اشاره کرد و گفت: ارائه وعده‌های صبحانه و شام، تمهید اسکان، سرویس بهداشتی و حمام، اقامه نمازهای جماعت، اقامه عزاداری، پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره، برگزاری ویژه برنامه‌های کودکانه با محوریت سبک زندگی رضوی و پیرایش‌گری رایگان مردانه در زمره این اقدامات است.
سرپرست موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با بیان این که موکب امام رضا(ع) در موقعیت شهید سنجرانی از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است، یادآورشد: این موکب با توجه به جانمایی ویژه‌ای که در مسیر زائران پیاده امام رضا(ع) دارد، نقش پررنگ رنگی را در روند خدمت به این عزیزان خواهد داشت.
موکب امام رضا(ع) در موقعیت شهید سنجرانی در محل تقاطع چهارراه خیام- فردوسی و در محل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی واقع شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی