پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۳

توزیع روزانه 16 هزار پرس غذای گرم بین زائران رضوی در موکب «ثامن الحجج(ع)»

روزانه 16 هزار پرس غذای گرم در بین زائران رضوی در موکب «ثامن الحجج» واقع در انتهای شهید شوشتری 7 مقابل هتل معین توزیع می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، مسئول موکب «ثامن الحجج(ع)» در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: موکب «ثامن الحجج(ع)» از موکب‌های زائران غیرایرانی اطراف حرم مطهر رضوی واقع انتهای شهید شوشتری 7 مقابل هتل معین است و جمع 30 نفره متولیان و خادمان جوان آن از شهر بصره عراق هستند.
ماجد حسن علی ادامه داد: در این موکب روزانه 16 هزار پرس غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در بین زائران توزیع می‌شود.
 او که سالهاست در مسیر پیاده روی اربعین حسینی، عمود 93 با برپایی موکب به زائران امام حسین(ع) خدمت می‌کند، ادامه داد: با عنایت امام رضا(ع)، امسال دومین سال متوالی است که موفق شدیم این موکب را در جوار حرم امام رضا(ع) بر پاکرده و با تدارک 3 وعده غذایی پذیرای زائران امام رضا(ع) باشیم.امام رضا(ع) انیس النفوس هستند و عنایت ویژه حضرت است که ما بتوانیم در دهه پایانی ماه صفر و ایام شهادت ایشان به زائران خدمت کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی