پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۳

گفت‌گو درباره امام رضا(ع) در ویژه‌برنامه «آرام جان‌ها»

در ایام شهادت امام رضا(ع) و با هدف تبیین بیش از پیش کرامات ایشان با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، ویژه برنامه «آرام جان‌ها» تولید و پخش می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، «آرام جان‌ها» که با مشارکت اداره رسانه‌های نوین و فضای مجازی آستان قدس رضوی و خبرگزاری تسنیم آماده پخش شده است، یک برنامه گفتگو محور است که در قالبی جذاب و روایت‌گونه، به تبیین کرامات امام رضا(ع) از زبان مردم می‌پردازد.
رئیس اداره رسانه‌های نوین و فضای مجازی آستان قدس رضوی در این باره گفت: ویژه برنامه تصویری و گفتگو محور «آرام جان ها» که به مناسبت دهه آخر صفر و با هدف تبیین سبک و سیره رضوی آماده پخش شده، اتفاق تازه‌ای است که امیدوارم در ترویج فرهنگ رضوی اثرگذار باشد.
سید علی موسوی گفت: در این برنامه میهمانانی ویژه و شخصیت‌هایی که در دوران زندگی خود تجربه خاصی از زیارت حضرت رضا(ع) و ارتباط قلبی با ایشان داشته‌اند، حضور خواهند یافت و به تبیین کرامات ایشان و جایگاه سیره رضوی در زندگی خود خواهند پرداخت.
وی افزود: این برنامه با توجه به سلیقه و ذائقه مخاطبان طراحی و تولید شده است و تلاش کرده‌ایم از جمله برنامه‌هایی باشد که در ذهن و خاطر همه دوستداران امام رضا(ع) ماندگار شود.
به گفته موسوی، این برنامه ۱۰ دقیقه‌ای از ۲۴ شهریور ماه تا روز شهادت حضرت رضا(ع) در خبرگزاری تسنیم منتشر خواهد شد و به منظور بهره‌مندی مخاطبان بیشتر، از طریق بسترهای آستان قدس رضوی در آپارات، لنز و روبیکا نیز پخش خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی