پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۳

فعالیت دفتر مرکزی اشیای پیدا شده با 9 باجه

به مناسبت ایام پایانی ماه صفر، دفتر مرکزی اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی نیز در 9 باجه؛ «وجوه نقد»، «مدارک(2 باجه پشتیبان)»، «تلفن همراه»، «طلا، ساعت و زیورآلات»، «پوشاک و کفش»، «اقلام متفرقه همچون عینک و چتر»، «ارسال مراسلات» و «پست یافته» در ضلع شمال شرقی صحن غدیر به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به صاحبان اشیای گمشده در این آستان ملکوتی است.

عموم زائران برای استعلام اشیای گمشده خود در حرم مطهر علاوه بر مراجعه حضوری به این دفتر مرکزی می‌توانند با سامانه اطلاع‌رسانی اشیای پیدا شده با شماره تلفن «32002840-051» تماس بگیرند. 
همچنین آنان می‌توانند اشیای گمشده‌شان در این حریم قدسی را از طریق ارسال پیامک(به ویژه با ارسال مشخصات و عکس اشیا) به سرشماره اختصاصی بخش اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی به شماره «09905099020» در پیام‌رسان‌های داخلی پیگیری کنند. کارشناسان این بخش نیز در کمترین زمان ممکن پاسخگوی آنان خواهند بود.
وسایل و مدارک شخصی پیداشده در اماکن متبرکه رضوی؛ از صحن‌ها، رواق‌ها تا سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها توسط خادمان یا زائران به این دفتر تحویل داده می‌شود. نیروهای بخش نگهداری اشیای پیدا شده نیز همواره در تلاش هستند تا درصد بالایی از این وسایل به صاحبانشان بازگردانده ‌شود.
 

ارائه خدمات امدادی به زائران نیازمند 
دفتر بخش امداد حرم مطهر رضوی در صحن پیامبر اعظم(ص) نیز در این ایام با ارائه خدمات رفاهی همچون اعزام زائران ابن السبیل(در راه مانده) به موطن، اهدای البسه به زائران نیازمند و اسکان آنان در مکان‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی زائران نیازمند حرم مطهر است. 
این خدمات امدادی با توجه به برخی از سرفصل‌های مصارف عواید و درآمد موقوفات آستان قدس رضوی طبق نیات واقفان با رعایت امانتداری به زائران واجد شرایط صورت می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی