پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۴

ارتباط ۲۴ ساعته با حرم امام رضا(ع) و شرکت مجازی در آیین‌های عزاداری

ارتباط مجازی با آستان ملکوتی امام هشتم(ع) و حضور مجازی در آیین‌های عزاداری آخر ماه صفر، خواسته‌ بسیاری از عاشقان اهل بیت(ع) که آستان قدس رضوی امکان آن را فراهم کرده است.

به گزارش آستان‌نیوز، به همت اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، برنامه‌های حرم رضوی در دهه آخر صفر به صورت ۲۴ساعته از طریق پلتفرم‌های مجازی پخش می‌شود تا همه عاشقانی که فرصت و توفیق تشرف حضوری به این آستان را نداشته‌اند بتوانند همزمان با زائران، در مراسم عزاداری حرم حضور داشته باشند.

بر این اساس مراسم ویژه دهه آخر ماه صفر به صورت زنده و ۲۴ ساعته از سایت رضوی تی‌وی و صفحات اختصاصی رضوی در پلتفرم‌های لنز، سپهر و تلوبیون پخش می‌شود.

 

روایت‌های دلدادگی در تکیه مجازی

از دیگر برنامه‌های این حوزه در روزهای پایانی ماه صفر می‌توان به پخش چهار قسمت از برنامه «تکیه مجازی» با عنوان «رسم عاشقی» اشاره کرد که زندگی افرادی را روایت می‌کند که به عشق حضرت رضا علیه‌السلام مسیر زندگی‌شان تغییر کرده است.

 

مهمان مجازی هیئات مذهبی کشور شوید

«حسینه حرم» که با حضور هیئت‌های مختلف از سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برپا شده است نیز دیگر برنامه‌ای است که مخاطبان مجازی خود را هم خواهد داشت و روی بسترهای آپارات، هیئت‌آنلاین و سایت تکیه، پخش می‌شود.

 

همراهی مجازی با آیین‌های عزاداری

همچنین دیگر آیین‌های این ایام از جمله آیین خطبه‌خوانی شب شهادت و مراسم شام غریبان شهادت امام رضا(ع) نیز در صفحات اختصاصی رضوی روی روبیکا، گپ، سروش، آپارت، هیئت آنلاین، اینستاگرام، یوتیوب و ... به صورت زنده پخش می‌شود. پخش برنامه چهار قسمتی «مضیف» از شبکه حبیب و پخش برنامه مناسبتی در شبکه شاد نیز از دیگر محتوای تولیدی ویژه فضای مجازی است.

 

تولیدات ویژه برای زائران خارجی

اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی همچنین برای پاسخ به مطالبه زائران خارجی، تولیداتی به زبان‌های انگلیسی، عربی، آذری و اردو خواهد داشت تا عاشقان امام رضا(ع) در کشورهای دیگر بتوانند از برنامه‌های ویژه آخر ماه صفر بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی