پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انار صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۶-۲۰

تجلیل از خانواده شهید کاظمی

خادمیاران رضوی امین شهر انار در دیدار با خانواده شهید کاظمی که در حرم امام رضا(ع) به لقاءالله پیوست از والدین ایشان تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ سید جلیل صابری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان انار گفت: شهید محمد کاظمی نوجوان اهل امین شهر شهرستان انار یکی از ۲۶ فردی بود که در سال ۱۳۷۳ به دلیل انفجار بمب درحرم امام رضا(ع) به شهادت رسید.

وی بیان کرد: خادمیاران رضوی در این دیدار با خانواده شهید والامقام از صبر و بردباری والدین شهید تجلیل کردند و ترویج فرهنگ والای شهادت را در جامعه اسلامی خواستار شدند.

در این دیدار علی کاظمی، پدر شهید ضمن تقدیر از حضور خادمیاران رضوی، در مورد نحوه شهادت پسرش، عنوان کرد: به اصرار محمد در سال ۷۳ راهی مشهد شدیم و در روز عاشورا ۳۰ خرداد ۷۳ بعد از اینکه به اتفاق خانواده به حرم رفتیم زمانی که به محل اسکان برگشتیم محمد با چای ریختن به مادر و مهر و محبت از او اجازه می‌گیرد که تنهایی به حرم برود و او به حرم رفت و در آن انفجار به شهادت رسید.

گفتنی است این حادثه زمانی رخ داده است که در روز عاشورا مردم در صحن‌ها و رواق‌ها و و بست‌ها حضور داشتند و مشغول عزاداری بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی