پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از استان قم
۱۴۰۲-۰۶-۲۳

اجرای برنامه سوگواری روزهای پایانی ماه صفر و خدمات فرهنگی _ درمانی

خادمیاران استان قم طرح «رحمه للعالمین» همخوانی سوره مبارکه محمد «صل الله علیه و آله و سلم» را اجرا کردند.

 به گزارش آستان نیوز از قم در شب رحلت پیامبر اعظم صل الله علیه و آله و سلم و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی علیه‌السلام به همت رضا رجالی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی استان و خادمیاران و یاوران رضوی، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام زمان(عج) طرح «رحمه للعالمین» با همخوانی سوره محمد صل الله علیه و آله برگزار شد.

اجرای طرح "رحمه للعالمین" در حرم کریمه اهل بیت علیها‌السلام

همچنین این طرح همزمان با اجرای آن در حرم رضوی توسط رابطین کانون قرآن خدمت رضوی بانوان استان قم، خانم‌ها لیراوی و یوسفی و باحضور جمع کثیری از بانوان خادمیار و یاوران رضوی در حرم کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه رواق حضرت خدیجه (س) برگزار شد.

درمان رایگان بیماران نیازمند در دهه آخر ماه صفر

به همت کانون سلامت خدمت رضوی استان قم و با مشارکت تیم شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت علی‌بن ابی‌طالب علیه‌السلام در ایام دهه آخر صفر با حضور تیم درمانی و تخصص‌های پزشک متخصص داخلی، عمومی، مامایی، تغذیه و طب سنتی در مسجد امام حسین علیه‌السلام واقع در شهرک امام حسن علیه‌السلام به مراجعین خدمات رایگان شامل ویزیت و دارو ارائه شد. 

سوگواری چهارشنبه امام رضايى در بوستان باغبان

مراسم سوگوارى پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله و سلم و امام حسن مجتبى عليه‌السلام چهارشنبه ١٤٠٢/٦/٢٢ در بوستان باغبان با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان و عده کثیری از خادمیاران و یاوران رضوی به همراه خانواده‌های آنان، برگزار شد.

در این مراسم خادمیاران ضمن اجرای مراسم سوگواری به پرچم‌گردانى آقا على ابن موسى‌الرضا عليه‌السلام و اهداى تبركى پرداختند. 

دیدار با مادر شهید مهدی زین‌الدین

تعدادی از خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی به همراه مسئول کانون با مادر شهید مهدی زین‌الدین(فرمانده شاخص لشکر علی‌بن ابی‌طالب علیه‌السلام) دیدار و گفتگو کردند. 

این دیدار با پرچم تبرکی آقا علی بن موسی الرضا علیه‌السلام و هدایای تبرکی همراه بود.

حضور در زیارت عاشورای سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی

تعدادی از خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی در مراسم عزاداری و زیارت عاشورا که در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد به همراه پرچم‌گردانی و توزیع متبرکات حضور یافتند.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی