پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۱

پاکبانان حسینی شهر چغادک تجلیل شدند

مدیر کانون عمومی خدمت رضوی سربازان امام رضا(ع) شهر چغادک گفت: در آیینی با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چغادک از پاکبانان و نیروهای خدمات شهری شهرداری به پاس تلاش دو چندان در ماه‌های محرم و صفر به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، جلیل علیزاده در این آئین ضمن ارج نهادن بر زحمات این قشر زحمتکش اظهار داشت: شهرداری چغادک تعداد ۷۰ پاکبان و نیروی خدمات شهری دارد که همواره در حال تمیز کردن شهر محل زندگی ما هستند و در ماه‌های محرم و صفر به دلیل برگزاری برنامه‌های سوگواری و برپایی موکب‌های متعدد زحمات این قشر بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: می‌توان با الگو قرار دادن این قشر آموزه‌هایی چون ایثار، وظیفه‌شناسی و خدمت بیریا در مسیر اهل بیت علیهم‌السلام را فرا گرفت.

مسئول کانون عمومی سربازان امام رضا(ع) شهر چغادک در ادامه ابراز داشت: یقینا خدمتگزاری در این راه توفیقی الهی محسوب می‌شود و پاکبانان به خاطر ارادت خاص به سیدالشهدا با تلاش و زحمات شبانه‌روزی در راه خدمتگزاری به عزاداران حسینی خم به ابرو نمی‌آوردند.

علیزاده در ادامه بیان داشت: به پاس همین زحمات طی مراسمی از زحمات ستودنی پاکبانان و نیروهای خدمات شهری شهرداری چغادک که به صورت شبانه‌روزی در جهت نظافت معابر و جمع‌آوری ظروف پلاستیکی و پسماندها در ماه محرم و صفر مشغول به خدمت بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی