پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در منطقه ۵ تهران؛
۱۴۰۲-۰۶-۲۱

مراسم عزاداری شهادت شمس‌الشموس با برپایی هیئت خدام‌الرضا(ع) برگزار شد

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آستانه سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام با برپایی هیئت خدام الرضا(ع) و میزهای خدمت در جوار آستان مقدس امامزادگان سید جعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) باغ فیض به عزاداری پرداختند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آستان مقدس امامزادگان سید جعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) محله باغ فیض، با برپایی هیئت خدام الرضا(ع) میزبان عزاداران و اهالی محله شدند.

مراسم عزاداری هیئت خدام‌الرضا(ع) با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد و بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم با مداحی عباس شریفی مهر و شعرخوانی امام رضایی علی اکبر فرهنگیان، در معیت پرچم متبرک رضوی غم و ماتم خاصی بین خادمیاران و خانواده‌هایشان نمایان شد.

علی‌اکبر رائفی‌پور سخنران مراسم در باب شهادت امام رضا علیه‌السلام و برگزاری مراسم امام رضایی در این شرایط خاص کشور سخن گفت.

گفتنی است خادمیاران با میزهای خدمت مشاوره حقوقی، خانواده، سلامت، تبلیغ دینی، کارآفرینی و اشتغال از ابتدای مراسم در حال خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان بودند.

با مدیحه‌سرایی امیر عباسی و سینه‌زنی، شرکت‌کنندگان در آخر مراسم با چشمانی اشک‌آلود میهمان سفره رضوی شدند و با دلی شکسته بدرقه شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی