پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۰۶-۲۵

اعلام آمادگی 400 خانه در پویش «خانه‌های رضوی» برای پذیرایی از زائران دهه آخر صفر

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از ثبت نام 400 خانه در پویش خانه‌های رضوی برای پذیرایی از زائران دهه آخر صفر شهر مشهد مقدس خبر داد.

فاطمه دژبرد در گفتگو با آستان‌نیوز با اشاره به استقبال خوب مشهدی‌ها از این طرح خداپسندانه اظهارکرد: از سال ٩٧ بحث اسکان زائران مطرح و بنیاد کرامت رضوی و مرکز بانوان و امور خانواده این مجموعه به صورت سنتی و چهره به چهره وارد عمل شدند تا برای زائران امکان اسکان را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه امکانات مشهد برای انبوه زائران دهه آخر صفر کامل نیست و همه دستگاه‌ها باید برای اسکان وارد عمل شوند گفت: در مرکز امور بانوان آستان قدس رضوی قرارگاهی تشکیل شده تا مجاوران علاقمند به ارائه خدمات ساماندهی شوند تا زائران به صورت هدفمند خدمات را دریافت کنند. 
مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه در قرارگاه نجمه خاتون، رابطان محله از مردم دعوت می‌کنند تا منازل خود را در اختیار زائران قرار دهند، اضافه کرد: در همین راستا برای هر محله مشهد یک رابط محله تعیین شده تا با محوریت بانوان شبکه مورد نظر فعال شود.
وی ادامه داد: پویش «خانه‌های رضوی» با هدف ترویج مهمان‌نوازی مردم وارد عمل شده و با راه‌اندازی یک سامانه و با کمک رابطان محله تلاش می‌کند افرادی که قصد همکاری دارند، اطلاعات لازم را وارد سامانه و ثبت نام ‌کنند و با اولویت در خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم، منازل خود را در اختیار زائران قرار دهند. البته بنیاد کرامت بعد از ثبت نام افراد، با گرفتن استعلام از نهادهای مربوطه، ارائه خدمات اسکان را تسهیل می‌کند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی