پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۵

پذیرایی از زائران دهه آخر صفر در موکب سیار شرکت قند چناران

مدیرعامل شرکت قند چناران گفت: موکب سیار این شرکت با هدف تکریم و پذیرایی از زائران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در مسیر چناران به مشهد از بیستم شهریور فعالیت خود را آغاز کرده و تا شام غریبان امام رضا(ع) دایر است.

حمیدرضا ناطقی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این برای نخستین بار در استان خراسان رضوی است که موکب سیار برای ارائه خدمات متنوع به زائران از پذیرایی تا پزشکی برپا شده است.
او ادامه داد: علاوه‌بر موکب سیار شرکت قند چناران که در مسیر چناران تا مشهد به زائران خدمت‌رسانی می‌کند، موکب ثابتی نیز در حاشیه جاده آسیایی، جنب درب مشرف به ورودی منازل سازمانی کارخانه قند چناران دایر شده است. 
مدیرعامل شرکت قند چناران با اشاره به پذیرایی از ۲۰۰۰ زائر به صورت روزانه در این موکب گفت: روزانه علاوه‌بر توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ وعده صبحانه میان زائران پیاده حضرت رضا(ع)، میان وعده‌هایی همچون عدسی، ساندویچ و... توزیع شده است.
او ادامه داد: علاوه‌براین موارد، خدمات پذیرایی از قبیل چای، شربت، آب خنک و... در این موکب ارائه می‌شود.
ناطقی درباره برنامه‌های فرهنگی موکب شرکت قند چناران خاطرنشان کرد: این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ رضوی، نسبت به اجرای برنامه‌هایی نظیر توزیع بسته‌های فرهنگی، کتاب، بروشور، برگزاری نماز جماعت و بیان احکام، اجرای سرود با موضوع امام رضا(ع) و... اقدام کرده است. 
او از ارائه برخی خدمات پزشکی در این موکب خبر داد و افزود: کنترل فشار خون و ارائه داروی مسکن با نظر پزشک، خدمات دیگری است که به زائران ارائه می‌شود.
ناطقی ادامه داد: در موکب شرکت قند چناران همچنین خدمات ماساژ به زائران خواهر و برادر داده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی