پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۵

برگزاری مراسم سوگواری ثامن‌الحجج(ع) به میزبانی خادمیاران الیگودرز

مراسم سوگواری، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی امام هشتم(ع) در مسجد جامع الیگودرز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز گفت: مراسم سوگواری حضرت ثامن الائمه(ع) با حضور پر شور عاشقان و شیفتگان رضوی در مسجد جامع این شهرستان به میزبانی خادمیاران رضوی الیگودرز برگزار گردید. 

علی حیدر سرلک اظهار داشت: در این مراسم پر شور که به همت کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان برگزار شد، سوگواران حضرت امام رضا(ع) با چشمانی گریان و اندوهی فراوان به عزاداری شهادت آن حضرت و نوحه‌خوانی و سینه‌زنی پرداختند.

وی افزود: پس از پیاده‌روی و مراسم سینه‌زنی که از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع الیگودرز به طول انجامید، با تهیه و توزیع شربت به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال از عزاداران پذیرایی شد.

سرلک ادامه داد: همچنین پس از مراسم سوگواری و بعد از خواندن نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه محترم شهرستان، غذای متبرک رضوی میان دلدادگان آن حضرت توزیع گردید.

وی بیان کرد: در این مراسم خادمیاران رضوی شهرستان الیگودرز 1800 پرس غذای متبرک طبخ و بین عاشقان رضوی توزیع کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان الیگودرز گفت: این غذای متبرک رضوی شامل چلوخورشت قورمه‌سبزی و به ارزش مالی ۴۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال بود که در روز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت توسط خادمیاران رضوی شهرستان الیگودرز تهیه و در مراسم سوگواری آن امام همام در مسجد جامع توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: طبخ این غذا توسط خادمیاران آشپزخانه ریحانه‌النبی به صورت رایگان و به عنوان نذر امام رئوف انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی