پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دهه پایانی ماه صفر صورت گرفت: 
۱۴۰۲-۰۶-۲۶

برگزاری کارگاه‌های آموزشی کودکان در موکب‌های اسکان زائر در مشهد 

همزمان با دهه پایانی ماه صفر ، به همت  مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در 11 موکب اسکان زائر در مشهد ، کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان برپا شده است.

 به گزارش آستان‌نیوز، مدیر مرکز  قرآن کریم آستان قدس رضوی در این باره گفت: این کارگاه‌های آموزشی با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی، از 21 شهریور شروع به فعالیت کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان هدف از برپایی این کارگاه‌های آموزشی را آموزش نکات اخلاقی و دینی، حفظ سوره‌های کوتاه قرآن با تدبرکودکانه و آموزش نماز و احکام دینی به کودکان عنوان کرد و افزود: 12 مربی مهد الرضا(ع) در دو نوبت صبح و عصر در موکب‌های اسکان زائر مشهد از جمله موکب ورزشی شهید بهشتی، اردوگاه باغ خاتون، مدرسه نائب و موکب‌های امام رضا (ع) در خیابان‌های شهید شوشتری، شهدای حج، شهیدگمنام، میدان شهدا و ته پل محله حضور داشتند.
 وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی مختلف از جمله آموزش آیات و روایات موضوعی کاربردی به روش شعر، نقاشی و بازی، نمایش عروسکی، قصه گویی، رنگ آمیزی و اوریگامی میزبان حضور کودکان و نوجوانان زائر امام رضا(ع) از اقصی نقاط کشور بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی