پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۵

برپایی گردهمایی بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی البرز در سوگ امام هشتم(ع)

خادمیاران حضرت ثامن‌الحجج(ع) با تجمع و تشکیل دسته عزاداری مسیر بلوار هوشیار تا آستان مقدس امامزاده محمد(ع) را پیاده‌روی و سوگواری کردند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ خادمیاران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با تجمع و تشکیل دسته عزاداری از مسیر بلوار هوشیار تا آستان مقدس امامزاده محمد(ع) پیاده‌روی و سوگواری کردند.

قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری آخر ماه سفر و به ویژه شهادت جانگداز حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده توسط کانون‌های تخصصی و فراخوان اعلام شده، خادمیاران شهر کرج ضمن تشکیل دسته عزاداری بلوار هوشیار تا آستان مقدس امامزاده محمد(ع) را پیاده‌روی و عزاداری نمودند.

مصطفایی گفت: در ابتدا و انتهای مسیر خادمیاران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ایستگاه‌های صلواتی جهت پذیرایی از عزاداران برپا داشتند.

وی افزود: در تجمع امام رضایی‌های شهر کرج در صحن مقدس امامزاده محمد(ع) کانون تخصصی روانشناسی و مشاوره، کانون تخصصی وقف، کانون تخصصی خانواده، کانون تخصصی بهداشت و سلامت و کانون تخصصی مشاوره حقوقی در محوطه آستان حضور یافتند و با برپایی میز خدمت مفتخر به ارائه خدمات متنوع به زایران و دوستداران امام مهربانی‌ها شدند.

 مصطفایی ضمن اشاره به برپایی ایستگاه‌های توزیع نان در ایام آخر ماه صفر در شهر مقدس مشهد و مسیر پیاده‌روی به مشهد مقدس اظهار داشت: در ایام اربعین ۲۰۰ نفر از خادمیاران استان البرز توفیق داشتند تا به مدت ۱۵ روز در نقطه صفر مرزی مهران حضور یابند و با طبخ و توزیع نان گرم خدمتی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ارائه نمایند.

شایان ذکر است مراسم عزاداری حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام با حضور خادمیاران و یاوران رضوی استان البرز در عصر روز شنبه از ابتدای بلوار هوشیار آغاز شد و این دسته عزاداری پس از طی مسیرهای پرپیچ و خم به آستان مقدس امامزاده محمد(ع) رسید.

این تجمع بزرگ خادمیاران عزادار، همراه با مرثیه‌خوانی و سینه‌زنی برگزار شد و با اقامه نماز مغرب و عشا به پایان رسید. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی