پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۶

خادم‌یاران رضوی از بیماران بیمارستان قائم بوشهر عیادت کردند

به مناسبت شهادت امام رضا علیه‌السلام خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با همکاری تعدادی از جوانان مذهبی موکب سیدالشهدا در بیمارستان قائم حضور پیدا کرده و ضمن اجرای مراسم پرچم‌گردانی از بیماران عیادت کردند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف کانون‌های خدمت رضوی نشر و گسترش فرهنگ و سیره رضوی می‌باشد و عیادت از بیماران در این فرهنگ جایگاه ویژه‌ای دارد.

خورده بین مقدم افزود: بر همین اساس با همکاری جوانان مذهبی موکب سیدالشهدا که در بیمارستان قائم برپا می‌باشد پرچم بارگاه منور امام رضا علیه‌السلام توسط خادمیاران رضوی برای زیارت بیماران و کارکنان در بیمارستان گردانده شد.

وی تشریح کرد: در این برنامه که با صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام آغاز شد مراسم پرچم‌گردانی به همراه مداحی در بخش‌های مختلف بیمارستان برگزار شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی با بیان اینکه این اقدام در روحیه بیماران تاثیر به‌سزایی داشت گفت: ضمن اجرای مراسم پرچم‌گردانی نمک تبرکی نیز به امید شفا به بیماران تقدیم شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران عشق و ارادت خاصی به آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) دارند گفت: بیماران با دیدن پرچم بارگاه امام رضا علیه‌السلام اشک از چشمانشان جاری شد و ایشان را برای شفای خود نزد خداوند متعال واسطه قرار دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی