پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۶

ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا است

رییس کل دادگستری استان اصفهان در جمع خادمیاران رضوی این خطه به مناسبت سالگرد شهادت امام رضا(ع) بر ضرورت توجه به ولایت مداری در عصر حاضر تاکید کرد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان اسدالله جعفری با بیان اینکه از خداوند متعال در جوار شهدا می‌خواهیم که این آخرین محرم و صفر ما نباشد و بتوانیم در سال‌های آینده نیز از فضایل این ماه پربرکت بهره‌مند شویم تصریح کرد : محرم و صفر نمادی از ولایت‌مداری در سطح ابتدایی است و باید عملی‌تر و با خلوص این ولایت‌مداری را به نمایش بگذاریم.

جعفری اظهار کرد: صرف دوست داشتن اهل بیت تنها نام محبت دارد و اگر این محبت خالص گردد ولایت است اگر این عشق خالص شود و ابراز شود مودت محسوب می‌گردد. 

به گفته وی برای ارتقا معرفت با ارزش‌های بالای انسانی همنشین شدن اساسی است و باید در تمام مراحل زندگی زیست علی‌پسندانه داشته باشیم.

وی اذعان کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال روزنه‌ای برای ایجاد اختلاف و تفرقه است باید از هرگونه اختلاف مذهبی و شبه‌افکنی پرهیز شود. 

جعفری با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف امنیت امت مسلمان است گفت: اتحاد و بینش دینی و علوی داشتن مهمترین اصل برای پیشگیری از این مهم است.

او ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیا دانست و عنوان کرد: شیعه واقعی کسی است که به اصل تولی و تبری توجه مضاعف داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی