پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۶

برپایی موکب‌های رضوی در سالروز شهادت امام مهربانی‌ها در اصفهان

همزمان با شهادت امام رضا(ع)، کانون‌های خدمت رضوی در مسیر قافله عزاداری خادمیاران رضوی در گلستان شهدای اصفهان موکب‌های خدمت برپا کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، همزمان با شهادت امام مهربانی‌ها مرکز مشاوره رضوی استان اقدام به برگزاری میز خدمت مشاوره در محل گلستان شهدا کرد.

از ساعت ۱۵ تا ۲۰ طی دو شیفت مشاوران خادمیار مشغول ارائه خدمت به عموم مردم بودند و این کار با استقبال بسیار خوب همشهریان روبرو شد.

همچنین در این میان موکب کانون خدمت رضوی نورالائمه با مشارکت مالی خادمیاران و یاوران رضوی با توزیع بیش از ۷۰۰۰ کیک و شربت از عزاداران شرکت‌کننده در این مراسم پذیرایی کرد.

این کانون در ظهر شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) نیز ۶۰ پرس آبگوشت عقیقه بین مددجویان این کانون تقسیم کرد.

همچنین همزمان با ایام شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) کانون شمس‌الشموس غرفه تخصصی کودک و نوجوان را در گلستان شهدای اصفهان برپا نمود.

این غرفه که با برپایی دو میز خدمت مشاوره کودک و نوجوان و چهار میز کودک در شب و روز شهادت امام رضا(ع) از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۳۰ برپا شد، توانست به بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان خدمت‌رسانی کند.

در این غرفه بازی‌های فکری، کاردستی شمع شام غریبان شهادت امام رضا(ع)، ساخت دستبند برای دختران، رنگ کردن تخم مرغ سفالی بر مبنای فطرت کودکانه و کار با گل برای ساخت مهر و تسبیح، بر مبنای آموزه‌های تربیتی به کودکان آموزش داده شد.

همچنین کودکان و نوجوانان پس از فعالیت خود با ماکت حرم عکس یادگاری گرفته و دلنوشته‌های خود را برای امام رضا(ع) نوشتند.

در طول مدت برپایی غرفه بیش از ۸۰۰ بسته پفیلا و ۱۱۰ بسته شکلات جهت پذیرایی بین شرکت‌کنندگان در غرفه توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی