پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۸

بدرقه زائران حضرت رضا(ع) با غذای متبرک

با گذشت سه روز از پایان ماه صفر، خادمان آستان امام رضا(ع) همچنان در حال ارائه خدمت به زائران هستند و این خدمت تا پایان بازگشت آنها به موطن خود ادامه دارد.

به گزارش آستان‌نیوز، با پایان ماه صفر و ایام عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع)، خیل میلیونی زائران رضوی در حال بازگشت به شهرهای خود هستند که با توجه به انبوه تقاضای سفر و همچنین فرصت باقی مانده از تعطیلات تابستانی، میزان سفر بین روزهای پایانی شهریور ماه توزیع شده است.

با توجه به این موضوع آستان قدس رضوی ارائه خدمت به این گروه از زائران را همچون در دستور کار دارد و این خدمت تا زمان بازگشت کامل آنها ادامه خواهد داشت.

 

توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای متبرک در ایستگاه راه‌آهن

در همین راستا شب گذشته جمعی خادمان رضوی در ایستگاه راه‌آهن مشهد حضور یافتند و با اهدای غذای متبرک به زائران، پیش از سوار شدن به قطار و ترک مشهد مقدس، خاطره‌ای ماندگار برای آنها ثبت کردند. به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی و همزمان با روزهای آغازین ماه ربیع‌الاول، شب گذشته بیش از دو هزار پرس غذای متبرک توسط خادمان بارگاه ملکوتی امام رئوف‌مان میان زواری که در ایستگاه راه آهن در حال سوار شدن بر قطار و برگشت به سوی مقصد‌ بودند، توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی