پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۸

۶ میلیون چای و شربت، گوارای وجود زائران امام رضا(ع)

در باشکوه‌ترین روزهای میزبانی حرم مطهر رضوی و در کنار ارائه خدمات مختلف، در چایخانه‌های حضرت از شش میلیون و 186 هزار زائر پذیرایی شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در ایام پایانی ماه صفر، چایخانه‌های حضرت رضا(ع) در صحن‌های غدیر، کوثر، امام حسن مجتبی(ع) و باغ رضوان فعال شد. این چایخانه‌ها از ابتدای دهه آخر صفر با بهره‌گیری از ظرفیت موکب‌های مردمی به صورت 24 ساعته پذیرای زائران و مجاوران شدند و از نگاه آماری خدمت شایان توجهی را ثبت کردند.

چایخانه‌های حرم در دو شیفت خدمتی با مشارکت موکب‌های خدمت‌رسان سراسر کشور و کشیک‌های هشتگانه خادمیاران، در خدمت محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) بودند و علاوه بر چای حضرتی، با توزیع شربت، فالوده، حلیم و... از ایشان پذیرایی کردند.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده، در روزهای پایانی ماه صفر در این چایخانه‌ها بیش از ۶ میلیون و ۱۸۶ زائر پذیرایی و میهمان حضرت رضا(ع) شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی