پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۹

معرفی دستاوردهای شرکت ثامن در سمینار «نقش داروسازان در ارتقای سلامت» در مشهد

سمینار سه روزه «نقش داروسازان در ارتقای سلامت» با مشارکت شرکت داروسازی ثامن یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش آستان نیوز، سمینار نقش داروسازان در ارتقای سلامت به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور جمعی از داروسازان و فعالان حوزه دارویی کشور، از امروز چهارشنبه تا جمعه 31 شهریور ماه جاری در مجتمع شهدای سلامت مشهد در حال برگزاری است. 
ثامن نیز به عنوان یکی شرکت‌های بزرگ داروسازی کشور و مشهد، به منظور ارائه دستاوردهای دارویی خود و تبادل نظر با دانشجویان، استادان و فعالان حوزه داروسازی، با حضور تعدادی از داروسازان و مسئولان فنی در بخش غرفه‌های نمایشگاهی این سمینار شرکت کرده است.
شرکت ثامن در حال حاضر امکان تولید 95 محصول در دسته‌های دارویی «محلول‌های تغذیه‌ای مکمل مینرال و الکترولیت‌ها»، «محلول‌های دیالیزی»، «رقیق‌کننده‌ها و شست‌وشو»، «ضدباکتریایی»، «مسکن، ضدالتهاب و ضد تب»، «بی‌حس‌کننده‌های موضعی»، «محصولات افزایش‌دهنده پلاسما و خون‌ساز» و... را دارد که در غرفه خود به معرفی آن‌ها می‌پردازد.  
داروسازی ثامن همچنین یکی از شرکت‌های مهم کشور در حوزه تأمين محلول‌های تزریقی حجیم یعنی انواع سرم‌ها به شمار می‌آید که علاوه‌بر تولید سرم توانسته است در طول بیش از سه دهه فعالیت، حدود 50 محصول دارویی را برای نخستین بار در کشور تولید کند و خدمات ارزشمندی را به عموم بیماران کشور از جمله بیماران خاص ارائه دهد. 
گفتنی است، در سمینار نقش داروسازان در ارتقای سلامت، موضوعات متعددی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نقش داروساز در صنعت تولید، نقش داروساز در اقتصاد دارو و بازاریابی، نقش داروساز در داروخانه، نقش داروساز در بیمارستان، نقش داروساز در صنعت پخش، نقش داروساز در زنجیره تأمین دارو و... اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی