پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۶

عطر رضوی در بیمارستان منتظری نجف آباد پیچید

خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف آباد در روز شهادت امام رئوف به عیادت بیماران رفتند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف آباد در سالروز شهادت امام رئوف(ع) با حضور در بیمارستان شهید محمد منتظری این شهرستان از بیماران عیادت با اهدای بسته‌های تبرکی امام رضا(ع) برای آن‌ها آرزوی شفای عاجل نمودند.

خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف آباد جهت متبرک شدن فضا و ایجاد حال و هوای امام رضایی، در معیت پرچم متبرک رضوی در بخش‌های مختلف بیمارستان حضور یافتند و با ذکر صلوات خاصه، مدیحه‌سرایی فضای بیمارستان را معطر به عطر رضوی کردند. 

در این برنامه معنوی خادمیاران رضوی از تلاش‌های کادر پزشکی و درمانی بیمارستان نیز تقدیر نمودند.

همچنین خادم‌یاران نجف آباد، در شب شهادت امام رضا(ع) با راه‌اندازی دسته عزاداری در سوگ آن امام بزرگوار بر سینه زدند. 

به مناسبت شهادت امام رضا(ع) خادم‌یاران و یاوران رضوی شهرستان نجف آباد مانند دیگر شهرها و استان‌های کشور خود را مهیای عزای ولی نعمت ایرانیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نمودند.

ابراهیم ولایتی دبیر کانون مرکزی خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف آباد با اشاره به برنامه روضه و عزاداری پنج شب آخر ماه صفر در این شهرستان اظهار داشت: برنامه روضه و مرثیه‌سرایی شهادت امام رضا(ع) در محل مسجد دوازده امام با حضور اقشار مختلف مردم و خادمان امام هشتم برگزار شد. پس از آن حاضرین با راه‌اندازی دسته عزاداری مسافت بین مکان برگزاری مراسم تا مسجدالرضا را با سینه‌زنی طی نمودند.

وی افزود: در مسیر حرکت هیئت عزاداران امام رئوف مداحان اهل بیت و خادمیاران رضوی مداحی نمودند.

ولایتی تاکید کرد: تا کنون درطی چهار شب مراسم عزاداری در آخر ماه صفر با بیش از ۲۰۰۰پرس غذای گرم از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی