پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۶

پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم سه روز آخر ماه صفر قم

خادمیاران رضوی قم همچون مردم سوگوار در سراسر میهن اسلامی در دهه آخر صفر به عزاداری و توزیع غذای گرم پرداختند.

به گزارش آستان نیوز مسئول واحد اطعام و ارزاق کانون خیرین خدمت‌ رضوی استان قم اظهار داشت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی به همراه یاوران رضوی در ایام حزن انگیز آخر ماه صفر، همزمان با ارتحال جانسوز پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، روز جمعه مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ در قالب طرح اطعام رضوی ۶ هزار پرس و در روز شهادت امام رضا علیه‌السلام شنبه مورخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۴ هزار پرس غذای گرم و جمعا ۱۰۰۰۰ پرس را به ارزش۴۰۰ میلیون تومان در بین محرومین و شرکت‌کنندگان در مراسم و عزاداری‌ها توزیع کردند.

 میثم تاج آبادی در خصوص این حجم از پخت در آشپزخانه‌های بزرگ شهری گفت: تعداد بالای پرس‌های غذا در آشپزخانه‌ی تیپ مستقل امام جعفر صادق علیه‌السلام پخت می‌شود و جا دارد از حجه‌الاسلام منتظرزاده فرمانده عزیز و محترم تیپ که برای چندمین بار متوالی با مدیریت خادمیاری استان همکاری داشته‌اند تقدیر نمایم. 

وی با بیان اینکه کلیه کمک‌های امام رضائی، با همکاری و مساعدت خیرین و خادمیاران رضوی در کانون‌های تخصصی و عمومی انجام پدیرفته شده است، اظهار داشت: در اطعام رضوی خیرین و خادمیاران پیشقدم بوده‌اند و همیشه ما را در این راه یاری کردند. 

تاج آبادی در خصوص توزیع گوشت گرم به نیازمندان گفت: گوشت گرم از جمله موارد سبد معیشتی خانوارها می‌باشد که با توجه به شرایط جامعه برای برخی از خانواده‌های نیازمند امکان تهیه این قلم مایحتاجِ ضروری از طرف آنان فراهم نمی‌باشد. لذا کانون خیرین تعداد ۱۵۰ خانواده نیازمند را شناسایی و در سالروز شهادت امام مهربانی‌ها؛ حضرت رضا علیه‌السلام گوشت گرم بین نیازمندان توزیع کردند.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی