پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

صبح امروز با حضور رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی؛ 
۱۴۰۲-۰۷-۰۱

باز آمد ماه مهربان مدرسه/ زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس امام رضا(ع) نواخته شد 

باز ماه خاطره‌انگیز مهر با همه شوروشیرینی‌هایش از راه رسید و آوای آشنای «باز آمد بوی ماه مدرسه» حجم فضای مدرسه را تا چند محله آن طرف‌تر پر کرد. آهنگی که در هیاهوی شیرین دختران و پسران دانش آموز مدرسه‌ای گم می‌شود و با زنگ آغاز سال تحصیلی حیاط و کلاس‌های خالی، جان تازه‌ای می‌گیرند. 

به گزارش آستان نیوز، آیین بازگشایی مدارس امام رضا(ع) همزمان با سایر مدارس کشور، صبح امروز با حضور رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در میان دانش آموزان ابتدایی دخترانه امام رضا(ع) واحد5و17 برگزار شد.
عبدالحمید طالبی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: امیدواریم امانتدار خوبی برای خانواده‌های مدارس امام رضا(ع) باشیم. همچنین مربیان و معلمان مدارس امام رضا(ع) بتوانند آنچه در مکتب حضرت رضا(ع) آموختند، به دانش آموزان که آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، بیاموزند. 
رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: تحصیل در مدارس امام رضا(ع) در واقع بیعتی است با عالم آل محمد(ص). همچنین در این ایام، یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدا و همه ایثارگران دوران دفاع مقدس را که آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت جان گذشتگی و فداکاری‌های آنها داریم، گرامی می‌داریم. 
 

باز آمد ماه مهربان مدرسه/ زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس امام رضا(ع) نواخته شد


برترین‌ دانش آموزان مدارس باشید

سیدمحمدصادق علی پرست مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی نیز در بخشی از این جشن با عرض تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خدمت همه فعالان در آموزش و پرورش، اظهار کرد: زحمات بسیاری توسط مدیر و همه همکاران ابتدایی دخترانه امام رضا(ع) واحد5و17به منظور ساماندهی و به‌سازی فضاها و امکانات مدرسه جهت بازگشایی در آغاز سال تحصیلی صورت گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد. 
وی در جمع اولیا و دانش آموزان از راه اندازی سالن اختصاصی ژیمناستیک و اصلاحات ورزشی در این واحد آموزشی خبر داد و گفت: این مدرسه بزرگ و زیبا با برخورداری از امکانات و تجهیزات فراوان به برکت وجود مبارک ولی نعمت ما، حضرت رضا(ع) دایر است. به همین واسطه دانش آموزان مدرسه امام رضا(ع) نیز باید چه از نظر تحصیلی و چه به لحاظ تربیتی، برترین‌ دانش آموزان مدارس باشند. 
شایان ذکر است، در جشن آغاز سال تحصیلی این آموزگاه ویژه برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط دانش آموز ابراهیم زاده، زمزمه دسته‌جمعی صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه مارش نیروی انتظامی، اجرای گروه سرود دختران مدرسه، سخنرانی خوشامدگویی مدیر دبستان ۵و۱۷ امام رضا(ع) به اجرا در آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی