پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۱

پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»

دکتر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت گفت: رژیم صهیونیستی این اصل را پذیرفته که در صورت بروز هر خطایی عقوبت سختی را متحمل خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز، سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه مجاهدان در غربت، در آیین هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت که عصر امروز اول مهرماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، پیام‌محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد:

گسترش موج بیداری اسلامی و همگرایی و اتحاد مسلمانان باهم به‌عنوان رمز موفقیت و راهگشا برای امت اسلام درحال حاضر باعت شده جهانیان شاهد گستردگی محور مقاومت و گذر از تمام مرزهای جهانی باشند و به طور یقین با افزایش قدرت ملت های آزادی‌خواه، نابودی جبهه استکبار تجلی خواهد یافت. امروزه مسلمانان در موقعیت افتخارند و دنیای کفر و رژیم صهیونیستی این اصل را پذیرفته که در صورت بروز هر خطایی عقوبت سختی را متحمل خواهند شد.

برگزاری این اجلاسیه گامی مهم در راستای نشر فرهنگ جهاد و مقاومت و معرفی مجاهدانی نامور و تکریم شهیدان گرانقدری است که مظلومانه در جبهه مقاومت جنگیدند و با حماسه آفرینی مشعلی فروزان علیه استکبار برافروختند. جمهوری اسلامی ایران از هیج اقدامی دریغ نداشته و چه بسیارند فرزندان این ملت که با رشادت و سلحشوری در مبارزه با دشمنان اسلام شهید شدند.

مجاهد دلسوز سیدعیسی طباطبایی یار و یاور رهبری که سال‌های متمادی بر خدمت اسلامی اهتمام داشته‌اند از چهره‌های تاثیرگذار بر جبهه مقاومت هستند. ایشان به عنوان عالمی بزرگ نقشی اساسی در شکل گیری روحیه جهاد و مقاومت داشتند و همواره تقریب مذاهب و وحدت را رمز پیروزی جبهه اسلام می‌دانند. زندگی مجاهدانه او فراتر از مرزهای نبرد بوده و درجهت رسیدگی به امور مردم نیز کارنامه درخشانی دارند.

ضمن تجلیل از برگزارکنندگان این آیین ارزشمند، امیدوارم همواره شاهد درخشش جبهه مقاومت در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی