پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۱

آغاز سال تحصیلی در حوزه علمیه محمودآباد با حال و هوای امام رضایی

در آغاز سال تحصیلی جدید، نوای دلنشین «ای صفای قلب زارم...» و نام زیبای امام رضا(ع) در فضای حوزه علمیه خواهران شهرستان محمودآباد طنین‌انداز شد.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد با اعلام این مطلب افزود: هم‌زمان با اولین روز از سال تحصیلی جدید، به درخواست رئیس حوزه علمیه خواهران محمودآباد، جمعی از خواهران خادمیار این شهرستان با حضور در حوزه علمیه و زمزمه نوای دلنشین «ای صفای قلب زارم...» و نام زیبای «علی موسی‌الرضا(ع)» حال و هوایی امام رضایی را بر آن مکان حاکم کردند و دل‌های مشتاقان حریم رضوی را در آسمان آبی عشق و دلدادگی به آن حضرت به پرواز درآوردند.

وی افزود: همچنین خواهران خادمیار که حمایل‌های سبزرنگ مزین به عبارت «یا علی بن موسی‌الرضا(ع)» را بر دوش داشتند، بسته‌های نمک و نبات متبرک حرم رضوی را بین خواهران طلبه توزیع کردند.

گفتنی‌ است در حوزه علمیه خواهران شهرستان محمودآباد حدود ۶۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند. همچنین ساختمان جدیدی برای این حوزه علمیه در مجاورت دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد(بیت‌الرضا) احداث شده که هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی