پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۱

آیین بازگشایی مدارس در شهر بوشهر برگزار شد

آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ حضور مسئولان استان بوشهر در اولین روز بازگشایی مدارس با زنگ مهر و مقاومت و رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، این آیین با حضور استاندار، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در مدرسه دوستان برگزار شد.

در این مراسم زنگ مدرسه نواخته و صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام خوانده شد و دانش‌آموزان، معلمان و مسؤلان حاضر با بوسه بر پرچم سبز رضوی، از آن تبرک جستند.

مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی نیز در این آیین سال تحصیلی جدید را زیر سایه امام رضا علیه‌السلام به دانش‌آموزان و خانواده‌های گرامی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. 

خورده بین مقدم ضمن دعوت از مربیان مدارس در برگزاری برنامه‌های امام رضایی در مدارس گفت: دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی، در سراسر استان در خدمت آموزش و پرورش و کلیه مدارس می‌باشد. 

این مراسم در مدرسه دوستان( استثنایی) واقع در شهر بوشهر و به مناسبت اول مهر و آغاز به کار مدارس و سال تحصیلی جدید برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی