پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۱

قم پذیرای هزاران زائر خارجی اربعینی است

میزبانی از زائران خارجی کشور پاکستان در سفر بازگشت از اربعین امام حسین علیه‌السلام توسط خادمیاران قم تا کنون ادامه دارد.

مسئول واحد اطعام و ارزاق کانون وقف و نذر خدمت رضوی قم در گفتگو با آستان نیوز گفت: مسافران خارجی خصوصا از کشور پاکستان همچنان در راه بازگشت جهت زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در قم توقف دارند و ما وظیفه داریم با غذای گرم پذیرای آنان باشیم. لذا طبق برنامه‌ریزی انجام شده، کانون وقف و نذر عهده‌دار پذیرایی مواکب امامزاده جمال‌الدین، و اطراف حرم حضرت معصومه علیهاالسلام می‌باشد. 

ایشان از توزیع روزانه بیش از هشتصد پرس غذای گرم در شش روز گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۴۴۰۰ پرس غذای اصلی صبحانه، ناهار، شام و همچنین میان وعده در بین زائران توزیع شده است.

میثم تاج آبادی در ادامه گفت: همه عوامل کانون وقف و نذر و خادمیاران و یاوران رضوی تلاش کردند با وعده‌های اصلی و میان وعده‌ها از بهترین مواد غذایی، به صورت سنتی و کاملا بهداشتی از میهمانان خارجی پذیرایی کنند.

تاج آبادی گفت: لازم می‌دانم از همه خیرین و بانیان و خصوصا از جعفری طلبه و مهاجر پاکستانی مقیم قم که در امر یاری رساندن به خارجی‌های مسافر، نهایت تلاش خود را در جهت رفاه حال آنان داشت تشکر و سپاس ویژه داشته باشم. 

ایشان در پایان اظهار داشت:طی شش روز گذشته با نذورات قربانی معادل ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی