پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۳

بررسی بازارهای صادراتی محصولات شرکت داروسازی ثامن در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ازبکستان

‎شرکت داروسازی ثامن به منظور معرفی تولیدات و بررسی بازارهای صادراتی محصولات خود در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ازبکستان(UZMED EXPO 2023) که به مدت سه روز برگزار شد، حضور پیدا کرد.

‎به گزارش آستان نیوز، پانزدهمین دوره این نمایشگاه از 29 تا 31 شهریور ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و بیش از 10 شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت، مهندسی پزشکی، تجهیزات پزشکی و داروسازی کشور از جمله داروسازی ثامن با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی جمهوری اسلامی ایران، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان معرفی کردند.
‎این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ازبکستان به شمار می‌آید که به منظور بررسی فرصت‌های اقتصادی بازار دارو در این کشور برگزار شده است.
 

‎فراهم‌سازی بستر مقدماتی برای صادرات محصولات دارویی
‎داروسازی ثامن یکی از شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین موسس و سرمایه‌گذار در چندین شرکت دانش‌بنیانِ حوزه سلامت است که با هدف حضور پررنگ‌تر در عرصه‌ بین‌المللی و گسترش فعالیت‌های خود در حوزه صادرات در این نمایشگاه حضور یافت و به معرفی محصولات دارویی، تولیدات دانش‌بنیان و ظرفیت‌های این شرکت در حوزه بیماری‌های خاص پرداخت.
‎انجام مذاکرات B2B با شرکت‌ها و تاجران ایرانی و خارجی فعال در بازار دارویی، ارزیابی کیفی و اقتصادی داروهای مشابه در داروخانه‌ها و بیمارستان‌های تاشکند و جمع‌آوری اطلاعات در خصوص قوانین و مقررات صادرات و تولید دارو در این کشور، از دیگر دستاوردهای ثامن در این نمایشگاه است.
علاوه‌براین، نمایندگان شرکت داروسازی ثامن در این نمایشگاه در جلساتی که با مدیر آژانس دارویی ازبکستان و نیز معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزشی ایران برگزار شد، حضور یافتند.
‎گفتنی است، شرکت ثامن در تلاش است پس از تأمين نيازهاي داخلي كشور از طريق افزايش توليد، با كسب استانداردهاي ضروري براي امكان‌پذیر شدن صادرات محصولات خود به كشورهاي منطقه، بستر مقرراتي لازم براي صادرات محصولاتش را فراهم کند و از این طريق موجب ارزآوري برای کشور شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی