پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آغاز سال جدید آموزشی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۷-۰۳

تولید و توزیع 30 هزار بسته آموزشی «مهد الرضا(ع)» توسط به‌نشر

مدیرعامل انتشارات به‌نشر از تولید و توزیع 30 هزار بسته آموزشی«مهد الرضا(ع)» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مشهد خبر داد.

 به گزارش آستان نیوز، حسین سعیدی با اعلام این خبر گفت:  امسال 30 هزار بسته آموزشی مهد الرضا(ع) با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، تهیه شده است که از این تعداد  13 هزار بسته در سطح شهر مشهد با در اختیار داشتن فضای بزرگ و مناسب انبار مرکزی به‌نشر واقع نزدیکی بیمارستان امام رضا(ع) ابتدای خیابان رازی توزیع شد و 17 هزار بسته آموزشی دیگر در سراسر کشور توسط فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های انتشارات به‌نشر در میان نوآموزان مهد الرضا(ع) توزیع شد.
 وی با تاکید بر اینکه انتشارات به‌نشر به عنوان مجموعه تخصصی به مدت 6 سال متوالی است که تولید و توزیع اقلام مهدالرضا در سطح شهر مشهد را بر عهده دارد ، افزود: توزیع اقلام فرهنگی آموزشی مهد الرضا (ع) در سطح شهر مشهد و سراسر کشور از 20 شهریور آغاز شد و تا یکم مهر ماه ادامه داشت. 
وی درباره محتوای این بسته‌های آموزشی گفت: این بسته‌ها شامل کتاب‌های آموزشی مهد الرضا از جمله کتاب‌های «گل‌های مهدالرضا(ع) ۱ و ۲»، «شکوفه‌های رضوی؛ امروز چه روزیه»، «شکوفه‌های رضوی؛ قصه‌های چهارده معصوم نورانی(ع)» و «قرآن چه دوست خوبیه» به همراه دفتر نقاشی و دفتر ارتباط خانه با مهد الرضا(ع) است.
مدیرعامل انتشارات به‌نشر ادامه داد: همچنین23 قلم محصول فرهنگی از جمله لباس فرم، کیف، جامدادی، لیوان، کاغذ و مقوای رنگی، بازی فکری و... برای نوآموزان مهدالرضا(ع) در این بسته آموزشی در نظر گرفته‌ایم که در فرایند تولید این محصولات سعی شده تصویرگری کتاب‌ها متناسب با محتوای آموزشی، سن و سلیقه کودکان و طراحی لباس‌ها و اقلام آموزشی نیز بر اساس الگوهای ایرانی اسلامی باشد.
وی تصریح کرد: در سال جاری سعی کردیم با افزایش تامین‌کنندگان محصولات، خرید دسته اول از کارخانه‌جات و تامین محصول از کارگاه‌های تولیدی، بازدید از کارخانه‌ها جهت تایید کیفیت و اصالت محصول، سفارشی‌سازی محصولات کارخانه‌های بزرگی همچون آریا (لوازم التحریر) و حریر پود و... اقلام آموزشی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به خانوده‌های نوآموزان مهدالرضا(ع) عرضه کنیم که تاکنون رضایت بیش از ۹۰ درصد از مخاطبان را بابت نحوه پاسخگویی و تسریع در امر تحویل اقلام مورد نظر، قیمت محصول و کیفیت آن و نحوه توزیع به همراه داشته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی