پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت شرکت صنایع پیشرفته رضوی،
۱۴۰۲-۰۷-۰۴

«فرصت‌های اقتصادی افغانستان» معرفی می‌شود

با مشارکت شرکت صنایع پیشرفته رضوی و به همت کمیسیون تجاری‌سازی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی، نشست معرفی «فرصت‌های اقتصادی افغانستان» برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به بررسی بازارهای داخلی و صادراتی کشورهای همسایه توسط كميسيون تجاري‌سازي با هدف توسعه بازار شركت‌هاي دانش‌بنيان، كشور افغانستان به عنوان يكي از همسايگان داراي مزيت نسبي در صادرات براي استان، جزء اولويت‌هاي مورد بررسي قرار گرفته است.
از همین رو نظر به تحولات اين كشور در يك سال اخير، تحليل صحيح شرايط اقتصادي آن منوط به بررسي دقيق شرايط اجتماعي و حكومتي فعلي است كه با برگزاري جلسات متعدد و دعوت از سكان‌داران و فعالان اقتصادي اين حوزه، درك بهتري نسبت به شرايط موجود ايجاد شده است.
در همین راستا نشست معرفی فرصت‌های اقتصادی افغانستان با حضور مهندس وهاب کوهستانی دبیر اتاق مشترک ایران و افغانستان و مهندس عباس حقیقی مشاور اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری در افغانستان در محل شرکت صنایع پیشرفته رضوی واقع در انتهای توس ۱۰ تدارک دیده شده است.
این نشست چهارشنبه پنجم مهر ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای حضور در آن از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/ZHsXLxiW نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
گفتنی است، سال گذشته نیز کمیسیون تجاری‌سازی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت شرکت صنایع پیشرفته رضوی، طی یک همکاری با سازمان توسعه تجارت کشور، نشست بررسی فرصت‌های تجاری در آفریقا را ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی برگزار کرد که طی آن شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباطات خوبی در این حوزه با فعالان اقتصادی و تجاری آفریقا برقرار کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی