پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۵

بازدید عضو شورای شهر و مدیرعامل اتوبوسرانی تهران از شرکت شهاب خودرو/رضایتمندی از روند بازسازی اتوبوس‌های شهری

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و عضو شورای شهر تهران از خط بازسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در شهاب خودرو؛ یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، در این بازدید دکتر حبیب کاشانی، خزانه‌دار و عضو شورای اسلامی شهر تهران و نیز مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به همراه معاونان این شرکت، از روند بازسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در شرکت شهاب خودرو بازدید و از تغییرات ایجاد شده در این فرایند ابراز رضایت کردند.
کاشانی با تاکید بر لزوم بهبود و افزایش تعامل و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با شرکت شهاب خودرو اظهار کرد: توسعه تعاملات میان این دو مجموعه باعث تسریع در اجرای فرایند بازسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری و خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود. 
علیزاده نیز در این بازدید با تشکر از تلاش کارکنان شرکت شهاب خودرو، نقطه نظراتی را در خصوص بهبود عملیات و ارتباطات میان دو شرکت مطرح کرد.
در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت شهاب خودرو توضیحاتی از روند بازسازی و تعاملات میان این مجموعه و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان کرد و گفت: قرارداد قبلی با تحویل ۴۰ دستگاه اتوبوس پایان یافته و قرارداد جدید درخصوص بازسازی اتوبوس‌های تهران در حال انعقاد است که از این محل ۱۰ اتوبوس در دست بازسازی با پیشرفت فیزیکی قابل قبول می‌باشد.
حامداصل روستا ادامه داد: این هیئت همچنین از اتوبوس‌های سوخته شده در سال ۱۴۰۰ که در چند ماه اخیر بازسازی شده‌اند، دیدن کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی