پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۵

آغاز پروژه افزایش نورپردازی مضجع شریف رضوی

پروژه اصلاح نورپردازی ضریح مطهر رضوی با هدف افزایش نور و زیبایی این قطعه بهشتی زمین، آغاز شد.

به گزارش آستان‌نیوز، با بررسی‌های صورت گرفته در محل روضه منوره حرم مطهر رضوی، اجرای چندین پروژه شامل اصلاح و افزایش شدت روشنایی، تنظیف و غبارروبی آینه‌ها و همچنین انجام برخی اصلاحات و رفع نقص‌های این مکان مقدس مصوب شد.

پروژه اصلاح و افزایش شدت روشنایی و نورپردازی روضه منوره حضرت رضا(ع) از سوم مهرماه و به همت سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی آغاز شده تا با تکمیل آن، این بارگاه منور در چشمان زائران این بارگاه ملکوتی جلوه‌گری بیشتری داشته باشد.

برای انجام این اصلاحات، تدابیر لازم برای پرهیز از ایجاد وقفه در زیارت اتخاذ گردید به گونه‌ای که داربست‌ها و فضای کارگاهی بالای ضریح مطهر طی یک روز ایجاد و نصب شده و امکان تشرف برای زائران همچنان برقرار است. 

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این پروژه تا روز هفتم مهر ادامه خواهد داشت و پس از آن فضای کارگاهی ایجاد شده جمع آوری می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی