پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۵

حضور گروه سلامت آستان قدس رضوی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما»

شرکت‌های دارویی زیرمجموعه گروه سلامت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی «دارو و صنایع وابسته(ایران فارما)» در تهران حضور بهم رساندند.  

به گزارش آستان نیوز، شرکت‌های داروسازی ثامن، سامان داروی هشتم، داروسازی شیراز سرم و پخش یاراطب ثامن و همچنین مؤسسه خدمات دارویی رضوی، مهم‌ترین دستاوردهای دارویی خود را از پنجم تا هفتم مهر 1402، در غرفه‌های گروه سلامت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در این نمایشگاه بین‌المللی معرفی می‌کنند.
علاوه‌براین، شرکت‌های «لفاف‌های چند لایه خزر»، «آرون زیست طب پاژ»، «سوبا فناور یکتا» و «نیکی سام‌فارما» به عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان پردیس فناوری سلامت ثامن در این نمایشگاه حضور دارند. 
گروه سلامت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با حضور جمعی از متخصصان شرکت‌های زیرمجموعه خود؛ از تولیدکنندگان تا توزیع‌کنندگان دارو به منظور ارائه منتخبی از فعالیت‌های این آستان مقدس در حوزه دارو، معرفی محصولات جدید، تبادل نظر با سایر شرکت‌های دارویی و گسترش فعالیت‌های خود در حوزه صادرات در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت کرده است. 
 

حضور 709 شرکت از 33 کشور
نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت داروسازی کشور به شمار می‌آید که به همت سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو، با مشارکت گسترده شرکت‌های داروسازی داخلی و خارجی، انجمن‌ها، سندیکاها و سایر نهادهای مرتبط در حال برگزاری است.
هشتمین دوره این نمایشگاه با مشارکت 709 شرکت اعم از 427 شرکت داخلی و 282 شرکت خارجی از 33 کشور دنیا آغاز به کار کرده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 35 هزار بازدیدکننده داشته باشد. 
در این رویداد سه روزه در راستای توسعه روابط تجاری و فعالسازی دیپلماسی اقتصادی کشور، برنامه‌های متعددی با هدف ایجاد شناخت از ظرفیت‌های بزرگ صادراتی و توانمندی‌های صنعت داروسازی ایران برای تجار، مقامات و اتاق‌های بازرگانی کشورهای مقصد صادراتی تعریف شده است.
گفتنی است، گروه سلامت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما واقع در تهران، مصلی امام خمینی(ره) در غرفه‌های 147D، 144D و 143D پذیرای بازدیدکنندگان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی