پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۵

وعده معاون رئیس‌جمهور برای پیش‌بینی اعتبارات توسعه زیرساخت‌های حرم مطهر رضوی

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه‌های عمرانی حرم مطهر رضوی گفت: باید تلاش ‌کنیم در بودجه عمومی کشور منابعی برای توسعه زیرساخت‌های آستان‌های مقدس، از جمله حرم مطهر رضوی اختصاص داده شود.

به گزارش آستان‌نیوز، دکتر داوود منظور در حاشیه بازدید از فعالیت‌های عمرانی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: زیبایی و ظرافت‌های بصری در فعالیت‌های عمرانی حرم مطهر رضوی بی‌نظیر است و یکی از شاهکارهایی است که در کشور در حال انجام است.
وی افزود: در کنار فضای معنوی حرم مطهر این توسعه زیرساخت ها و زیبایی‌های آن بر جذابیت‌های فعالیت‌های عمرانی حرم مطهر افزوده است و تسهیلگری خوبی را برای زوار فراهم می‌آورد.
 

آمادگی دولت برای تقویت همکاری با آستان قدس
معاون رئیس جمهور گفت: باید به تولیت آستان قدس رضوی، تیم اجرایی و سازمان عمران حرم که این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند تبریک گفت و اگر دولت در جایی بتواند کمک و مساعدتی داشته باشد قطعاً آن جز توفیقات دولت است و این آمادگی وجود دارد دولت با تمام قوا در خدمت باشد.
وی گفت: در بودجه منابع نسبتاً خوبی برای حوزه‌های گسترده‌تری چون میراث و فرهنگی دیده می‌شود اما با توجه به تکثر اماکن مذهبی زمینه‌های بسیار گسترده‌تری همچنان باقی است و ما باید تلاش کنیم که بخشی از منابع بودجه عمومی را برای توسعه زیرساخت‌ها در زیارتگاه‌ها مخصوصاً چند آستان اصلی چون آستان حضرت رضا(ع)، آستان حضرت معصومه(س) و آستان احمد بن موسی(ع) اختصاص دهیم.
دکتر منظور با اشاره به فعالیت‌های عمرانی حرم مطهر رضوی گفت: کار بسیار پیچیده‌ای در حال انجام است چون در عین اینکه باید آسیبی به اماکن وارد نشود طرح توسعه عظیمی اتفاق بیفتد که نیازمند دانش مهندسی خیلی بالا است که الحمدلله به نظر می‌آید یکی از شاهکارهاط عمرانی در حرم مطهر رضوی در حال انجام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی