پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۰۷-۰۶

آغاز  ثبت‌نام طرح «شمیم تلاوت رضوی» در مشهد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آغاز  ثبت‌نام طرح «شمیم تلاوت رضوی» در مشهد از 5 مهرماه خبر داد. 

 به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمسعود میریان با اعلام این خبر گفت: طرح «شمیم تلاوت رضوی» شامل برگزاری  کلاس های آموزش عمومی قرآن کریم در بخش‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، تجوید مقدماتی و تکمیلی،  تدبر در قرآن کریم(ویژه خواهران ۱۵سال به بالا)  و  آموزش ترتیل (سطح ۱ تا ۴) است که به صورت حضوری و مجازی ویژه مقاطع سنی ۸ سال به بالا در مساجد و مراکز منتخب سطح شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به همکاری دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی در برگزاری این طرح ادامه داد: ثبت‌نام این طرح آموزشی به صورت رایگان از طریق سامانه https://markazquran.razavi.ir انجام می‌شود و علاقه‌مندان تا 14 مهرماه فرصت دارند در این طرح آموزشی قرآنی  که کلاسهای آن از بیستم مهرماه در مشهد آغاز می شود،شرکت کنند.
میریان یادآور شد: سال گذشته قریب به 2 هزار نفر در 40 مسجد شهر مشهد در این طرح آموزشی ثبت نام کرده‌اند. امیدواریم این طرح در سال‌های آینده در استان خراسان رضوی و به تبع آن در سراسر کشور گسترش پیدا کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی