پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

 به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت،
۱۴۰۲-۰۷-۰۶

اجتماع نوجوانان و جوانان طبسی در میقات الرضا

 به مناسبت هفته دفاع مقدس اجتماع نوجوانان و جوانان طبسی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد‌.

به گزارش آستان نیوز،  اجتماع بزرگ نوجوانان و جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب با حضور پر شور 1200 دانش آموز طبسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برپا شد.
 حجت الاسلام والمسلمین خداشاهی در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های عظیمی به جغرافیای جهان اسلام و تشیع معرفی شد.
 وی با اشاره به اینکه رشادت و ازخود گذشتگی جوانان در زمان جنگ یکی از سرمایه‌های معرفی شده به دنیا است، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان با تاسی از فرهنگ عاشورا و رهبری امام راحل(ره) نقش به سزایی را ایفا کردند.
 اجرای سرود "آی شهدا، میاد هر جایی اسم شما" توسط حاج محمدصادق قاضی‌زاده مداح اهل بیت(ع) و همخوانی دانش آموزان،  سخنرانی پدر شهید "آرمان علی وردی" و روایت ایشان از نحوه شهادت و سجایای اخلاقی فرزندشان، اهدا پرچم از نسل اول انقلاب به نسل دوم انقلاب و پذیرایی توسط خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی