پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی انجام شد
۱۴۰۲-۰۷-۰۷

بررسی فرصت‌های بین‌المللی در هم‌افزایی با رایزن‌های فرهنگی در خارج کشور 

با همکاری معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی و دفتر نمایندگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی فرصت‌های بین‌الملل در هم‌افزایی با رایزن‌های فرهنگی در خارج کشور بررسی شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این جلسه با حضور مجید خالقی‌نیا، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دکتر غلامرضا کحلکی، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بین‌الملل آستان قدس رضوی و نمایندگانی از دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع) برگزار شد.
دکتر کحلکی در این نشست به بررسی فرصت‌های بین‌المللی که می‌تواند در هم‌افزایی با رایزن‌های فرهنگی در خارج از کشور به آن توجه داشت پرداخت و ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به این مهم را به تبادل نظر گذاشت. 
وی تصریح کرد: دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع) دانشجویان خارجی را جذب کرده و درصدد هستند نسبت به توسعه رشته‌های بین‌المللی خود اقدام کنند.
مجید خالقی نیا نیز در ادامه این نشست با رشته‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه‌های بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم اسلامی رضوی آشنا شده و گزارشی از شرایط پذیرش دانشجویان خارجی در این دو دانشگاه برای وی تشریح شد.
وی از همکاری و هم‌افزایی دانشگاه هرات با دانشگاه‌های وابسته به آستان قدس رضوی استقبال و بر تبادل تجربیات بین این دو کشور تاکید کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی