پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، 
۱۴۰۲-۰۷-۰۷

 مزار مطهر شهدای مدفون در میقات الرضا گلباران شد

به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدای مدفون در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گلباران شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدای آرمیده در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس و اجرای گروه سرود "عاشقان ولایت" به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این برنامه گفت: دوران دفاع مقدس عزت و سربلندی را برای فرزندان این مملکت به ارمغان آورد و این مایه افتخار است.
وی افزود:  امروز ما میراث بر شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و طبق برآورد برای هر صندلی مسئولیتی خون ۷۳ شهید ریخته شده است.
امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس اعتماد به نفس جمعی را برای ما زنده کرد و درس عبرت فراموش نشدنی به استکبار جهانی داد، افشای چهره‌های دشمنان یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس بود. 
وی گفت:  ما به دنبال افزایش مرزهای خاکی نیستیم ولی با جنگ انقلاب خود را صادر کرده ایم فتح الفتوح دفاع مقدس پایبندی جوانان به حفظ ارزش‌ها بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی