پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۷

میزبانی آستان قدس رضوی از ۴۰ خانواده ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت‌رسانی ویژه به خانواده‌های ایثارگران، ۴۰ خانواده میهمان آستان قدس رضوی شدند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز این خبر را اعلام کرد و گفت: این خانواده‌ها در قالب طرح «مهر درخشان» و با دعوت آستان قدس رضوی توفیق یافتند به مشهد مقدس سفر کنند و زائر امام رضا(ع) شوند.
جعفر رئیسیان‌زاده افزود: مرحله جدید طرح مهر درخشان که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، به دعوت از خانواده رزمندگان و ایثارگران اختصاص یافت تا علاوه بر قدردانی از این خانواده‌های عزیز، دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها نیز اجرا شود.  
وی ادامه داد: در این راستا 40 خانواده رزمنده و ایثارگر شامل 155 نفر، از استان خراسان جنوبی به بارگاه نورانی امام هشتم(ع) هستیم و این عزیزان تا دهم مهر مهمان امام مهربانی‌ها هستند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تاکید کرد: همانند دیگر مهمانان طرح مهر درخشان، این خانواده‌های معزز ایثارگر نیز از خدمات اسکان، تغذیه، حمل و نقل رایگان درون شهری و همچنین غذای متبرک مهمان‌سرای امام رضا(ع) و دیگر متبرکات رضوی بهره‌مند خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی