پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۸

پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» با محوریت کتاب «خانوم ماه» آغاز به کار کرد

پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» با محوریت کتاب «خانوم ماه» اثری از انتشارات به‌نشر همزمان با دفاع مقدس آغاز شد.

 به گزارش آستان‌نیوز، پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» با همکاری اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انتشارات به‌نشر از دوم مهرماه روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس آغاز به کار کرده و به مدت یکماه ادامه دارد.
منبع مطالعاتی این پویش کتاب «خانوم ماه؛ روایتی از زن بدون هیچ پسوندی ...» داستانی از زندگی خانم‌ ناز علی‌نژاد همسر شهید شیرعلی سلطانی است که به قلم ساجده تقی‌زاده نویسنده جوان اهل شیراز  در انتشارات به‌نشر منتشر شده و تاکنون دو نوبت چاپ را پشت سر گذاشته است .
 این پویش در رشته‌های «چهارگزینه ای» و «خوانش بخش‌هایی از کتاب» در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی (سماک) با هشتگ #روایتی_از_زن برگزار می‌شود. مخاطبان می‌توانند با خوانش خواندنی‌ترین قسمت از کتاب به نیت شهید شیرعلی سلطانی و ارسال فیلم یا صوت خود به نشانی www.samakpl.ir یا شماره ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ با هشتگ #روایتی_از_زن در این پویش شرکت کنند.
 علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشورکتاب «خانوم ماه» را امانت گرفته یا از فروشگاه الکترونیکی «فراکتاب» همراه با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی