پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۹

دیدار مدیرعامل موسسه آستانه مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس با خانواده‌های شهدا

مدیرعامل موسسه آستانه مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس با خانواده‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستاهای دهنو، زنوغان و عرب آباد طبس دیدار کرد.

به گزارش آستان نیوز،  حجت الاسلام والمسلمین احمدی مدیرعامل موسسه آستانه مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس با خانواده‌های  شهیدان عباس زنگویی، مرتضی زنگویی و رضا مولایی و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستاهای دهنو، زنوغان و عرب آباد دیدار کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین احمدی در این برنامه اظهار کرد: خانواده.های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند و اجرشان قابل محاسبه نیست لذا مسئولین وظیفه دارند با تمام توان در عرصه خدمت شایسته به آنان تلاش کنند.
وی افزود: خوشا به حال شهدا که مسیر سعادت اخروی و سربلندی دنیوی را انتخاب کردند.
حجت الاسلام و المسلمین احمدی در ادامه گفت: خادمی آستان‌های مقدس افتخار بزرگی است ان شاء الله بتوانیم برای اسلام، دین، مکتب و ارزش‌ها خدمت کنیم.
 در این دیدارها نبات و هدیه متبرک از حرم مطهر رضوی به آنان تقدیم و در منزل آقای محمد زنگویی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در روستای ده نو، حجت الاسلام و المسلمین استاد امام جمعه دیهوک و آقای توکلی بخشدار دیهوک، حجت الاسلام و المسلمین احمدی را همراهی کردند.
 لازم به ذکر است کاروان جهادی میقات الرضا وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در قالب 25 نفر نیروی جهادی به مدت یک روز به ارائه خدمات در روستاهای فوق الذکر در فاصله 130 کیلومتری طبس پرداخت و این برنامه همراه با فعالیت کاروان جهادی انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی