پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل انتشارات به‌نشر خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۷-۰۹

 فروش یک میلیون و پانصد هزار نسخه کتاب و محصول فرهنگی در به‌نشر 

مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: بیش از یک میلیون و پانصد هزار نسخه کتاب و محصول فرهنگی در شش ماهه نخست سال 1402 در مجموعه فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور، مراکز پخش، عرضه و توزیع کتاب و محصول فرهنگی وابسته به به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به فروش رسیده است.

به گزارش آستان‌نیوز، حسین سعیدی با بیان این خبر اظهار کرد: در این بازه زمانی، سهم کتاب حدود یک میلیون نسخه و سهم محصول فرهنگی حدودا پانصد هزار نسخه است.
 وی با اشاره به محبوبیت کتاب‌های ادبیات دینی برای مخاطبان ادامه داد: کتاب «مرا با خودت ببر» در صدر پر فروش‌های انتشارات به‌نشر  از ابتدای سال جاری قرار دارد که ویژه مخاطب بزرگسال در قالب رمان به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر سالاری در باب زندگی امام جواد الائمه(ع) نوشته شده است. هم چنین از این نویسنده نیز رمان جذاب «دعبل و زلفا» با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده که به روایت بخش‌های زندگی امام رضا(ع) و شاعر زمانه ایشان «دعبل» می‌پردازد. 
وی افزود: کتاب‌های «چشمه‌های بهشت» به نویسندگی محمد هادی زاهدی، رمان «آبی‌ها» اثر مرحوم استاد سعید تشکری و «عقیله» به نویسندگی الهام امین و «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» به قلم محمد حکیمی نیز بالاترین استقبال را داشته‌اند.
سعیدی تصریح کرد: همانند ماه‌های گذشته، محمد میرکیانی همچنان نویسنده مورد اعتماد نوجوانان است و در 6 ماه ابتدای سال جاری، مجموعه سه جلدی «ماجرای دشت مرموز» و «قصه ما مثل شد»  و مجموعه دو جلدی« قصه‌های قشنگ ایرانی» در بخش نوجوان، عنوان پر فروش‌ ترین آثار در 6 ماهه سال جاری را به خود اختصاص دادند.
مدیر عامل انتشارات به‌نشر تصریح کرد: در گروه سنی نوجوان نیز در همین بازه‌ زمانی مجموعه‌ «زندگی پر افتخار، سلمان فارسی» اثر محمد مهدی اشتهاردی،  «سلما؛ همسفری از گنبد خضرا» به نویسندگی معصومه یزدانی، «بازیگر پنجم» به قلم محسن هجری نیز پرفروش‌ترین آثار بوده‌اند.
وی با بیان اینکه «کتاب‌های پروانه» به عنوان آثار به‌نشر ویژه گروه سنی کودک منتشر می‎شوند، گفت: در این گروه سنی نیز مجموعه داستان‌های «یک داستان دنباله‌دار»، «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر»، «پاپاپا» و «شکرخدا» به قلم کلر ژوبرت، «به سیب گفتم سلام خانوم» مجموعه ترانه‌های «کی بود؟کی بود؟ »سروده ناصر کشاورز، «قصه‌های احکام برای کودکان» به نویسندگی مرتضی دانشمند در شمار آثار پرفروش فصل بهار و تابستان کتابفروشی‌های انتشارات به‌نشر در بخش کودکان قرار گرفتند.
سعیدی با اشاره به فعالیت 40 فروشگاه و نمایندگی فروش انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور اظهار کرد: انتشارات به‌نشر با توجه به يكی از ماموريت‌های خود كه "توزيع بهينه آثار و محصولات رضوی و معارف اسلامی" است، فارغ از ظرفيت‌های محتوايی چاپ و نشر، در زمينه توزيع كتاب و محصولات فرهنگی مناسب و تایید شده، با بيش از 40 فروشگاه در سراسر كشور، درگاه اینترنتی Behnashr.com  و10 فروشگاه در داخل و اطراف حريم مطهر رضوی به تامين نيازهای مطالعاتی مخاطبان می‌پردازد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی