پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

حجت الاسلام والمسلمین دکترمرویان مطرح کرد؛
۱۴۰۲-۰۷-۰۸

ازتوسعه فرهنگ کتاب و تولید علم تا تقویت پژوهش در نمایشگاه کتاب حوزه

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تولید علم و نوآوری و تقویت پژوهش را از ثمرات برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه دانست.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود مرویان حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی پیرامون هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی ضمن تقدیر از این جریان رو به رشد و هرساله این حوزه در برپایی نمایشگاه کتاب، گفت: برگزاری این‌ نمایشگاه و استمرار این حرکت در سال های مختلف سبب توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی می شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی گفت: نمایشگاه کتاب بازاری است که محققان، مولفان، پژوهشگران و محققان و از سوی دیگر علاقه مندان به عرصه کتاب و دانش پژوهان حوزوی حضور پیدا می کنند و با آثار پژوهشی ارائه شده و تازه های نشر آشنا می شوند.
وی با بیان اینکه پژوهشگران، محققان و مولفان نیز در نمایشگاه با نیازهای مخاطبان خود آشنا می شوند، گفت: تداوم برپایی نمایشگاه مهم و ارزشمند است.
حجت الاسلام والمسلمین دکترمرویان حسینی با تأکید بر انتخاب مکانی با دسترسی راحت برای نمایشگاه، گفت: در این‌ نمایشگاه ناشران زیادی شرکت کردند که بسیار ارزشمند است اما برخی ناشران برای استادان، طلاب و عموم مردم آثار و پژوهش های ممتازی دارند، بنابراین شایسته است برای مجموعه این ناشرها، امتیاز متفاوتی در نظر گرفته و حمایت بیشتری از آن ها شود تا خدمت بهتری ارائه کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه رضوی بیان داشت: نمایشگاه باید از ناشرها بخواهد در انتخاب مسئول غرفه ها دقت کنند، زیرا در نمایشگاه های تخصصی فروشنده باید اطلاعات کاملی در مورد کتاب های آن غرفه و انتشارات خود داشته باشد.
وی افزود: استمرار این نمایشگاه ها موجب تقویت پژوهش، تولید علم و نوآوری علمی در حوزه است و آنچه به عنوان جریان زنده علمی دین از حوزه انتظار داریم را تثبیت می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی