پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۱۰

نوجوان سوادکوهی مدال طلای کشتی آزاد جهان را به موزه آستان قدس اهدا کرد 

طی مراسم ویژه ای، نوجوان سوادکوهی مدال طلای نوجوانان کشتی آزاد جهان را به موزه آستان قدس اهدا کرد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، سینا خلیلی، نوجوان سوادکوهی مدال طلای نوجوانان کشتی آزاد جهان در سال 2023 را به موزه آستان قدس اهدا کرد.
 

استمداد قهرمانی از مزار شهید گمنام

وی گفت: پیش از مسابقات بر مزار یکی از شهدای گمنام رفتم و همانجا از خدا و امام رضا(ع) خواستم تا مدال طلا بگیرم و آن را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کنم.
این نوجوان مازنی 17 ساله افزود: در 30 ثانیه پایانی وقتی داور سوت زد رو به آسمان کردم و از امام رضا(ع) طلبِ یاری کردم و موفق شدم با یک پرتاب دست حریف را شکست دهم.
خلیلی با اشاره به ارادت خود به حضرت علی بن موسی الرضا(ع)گفت: در اولین مسابقات ملی نیز که در شهر بیرجند بود شرکت کردم و موفق به کسب مدال طلا شدم و در مسیر برگشت اول به حرم آمدم، البته من از کودکی نیز به امام رضا(ع) ارادت داشتم.
دارنده مدال برنز کشتی نونهالان جهان، طلای نوجوان آسیا و طلای نوجوانان جهان گفت: امیدوارم حالا که اولین مدال را اهدا کرده ام بتوانم مدال های بیشتری کسب کنم و آن ها را نیز به آستان حضرت رضا(ع) اهدا کنم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی