پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۰۷-۱۱

میزبانی موکب‌های خدمت‌رسان از زائران در جوار حرم رضوی 

به مناسبت گرامی‌داشت میلاد پربرکت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، موکب‌های خدمت‌رسان از زائران در جوار حرم مطهر رضوی میزبانی می‌کنند. 

به گزارش آستان نیوز، این موکب‌های خدمت‌رسان با مشارکت‌های مردمی در آستانه هفدهم ربیع الاول با ارائه خدمات پذیرایی و فرهنگی در محل راسته بازار در حریم بارگاه ملکوتی رضوی پذیرای دلدادگان شمس الشموس(ع) هستند.
در این راستا، حدود 4 هزار پرس غذای گرم به منظور اطعام زائران در وعده شام در شب ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در موکب عقیلی در جوار باب الجواد(ع) توزیع خواهد شد. 
یک موکب خدمت‌رسان نیز از شهر شیراز با توزیع چای، شربت و شیرینی تا بعدازظهر دوشنبه دهم مهرماه در این محل پذیرای ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) در این عید خجسته است. همچنین یک موکب با ارائه خدمات فرهنگی در محل راسته بازار فعالیت خواهد داشت. 
گفتنی است، چایخانه‌های حضرت رضا(ع) در چهار گوشه حرم مطهر رضوی نیز در ایام میلاد فرخنده پیامبر اعظم(ص) با مشارکت خادمیاران رضوی و موکب‌های مردمی از شهرهای مختلف با توزیع چای، دمنوش و سایر اقلام متبرک از زائران و مجاوران این آستان مقدس میزبانی می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی