پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۱۲

افتتاح ایستگاه جدید آتش نشانی حرم مطهر رضوی

به منظور افزایش زیرساخت‌های ارائه خدمات ایمنی، ایستگاه جدید آتش نشانی حرم مطهر رضوی در حدفاصل بست شیخ طوسی و بست شیخ طبرسی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آستان‌نیوز، این ایستگاه توسط سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر، در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و در یک طبقه احداث شده و از تمامی امکانات مورد نیاز زیرساختی و تجهیزاتی برخوردار است.

ایستگاه جدید آتش‌نشانی حرم مطهر دارای فضای آشیانه با گنجایش دو خودرو آتش نشانی، فضای نگهداری تجهیزات و دیگر فضاهای مورد نیاز آتش‌نشانان از جمله فضای استراحت و ورزش است که این خادمان شهر را برای تامین امنیت بیشتر زائران حضرت رضا(ع) آماده می‌کند.

موقعیت مکانی دقیق این ایستگاه آتش‌نشانی، در قسمت شمالی حرم مطهر،حدفاصل بست شیخ طوسی و بست شیخ طبرسی، در کنار شیبراه زیرگذر و نزدیک به پارکینگ ۴ است.

به گفته حیدر حیدری معاون سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر، ساخت این ایستگاه‌ بر اساس نیازسنجی و دریافت مشاوره‌های تخصصی از سازمان آتش‌نشانی مشهد انجام شده و با بهره‌برداری از آن، میانگین زمان حضور نیروهای آتش نشانی حرم مطهر در محل حوادث احتمالی، کاهش چمشگیری خواهد داشت. ارتقاء حس امنیت زائران و مجاوران و افزایش بازدهی و سرعت عمل اجرایی نیروهای آتش‌نشانی حرم مطهر، از مهم‌ترین مزیت‌های احداث این ایستگاه آتش‌نشانی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی