پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۷

عطر افشانی و گل آرایی مزار شهدا همراه با تجدید عهد خادمیاران قم

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خادمیاران رضوی کانون‌های تخصصی و عمومی با حضور در گلزار شهدای قم و مزار سردار شهید مهدی زین‌الدین با آرمان‌های شهدا پیمان بستند.

به گزارش آستان نیوز از قم در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، خادمیاران رضوی و کانون ایثار و شهادت به همراه تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهداء حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بر مزار سردار محبوب ملت ایران سردار شهید مهدی زین‌الدین و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهداء تجدید میثاق و عهد و پیمان بستند.

در این مراسم، سرود «عقیله العرب زینب مدد» و سرود «آمدم ای شاه پناهم بده» توسط گروه سرود خورشید هشتم به زیبایی اجرا گردید. 

خادمیاران رضوی در ادامه زیارت گلزار شهدا، به روایت‌گری رزمنده ۸ سال دفاع مقدس، بخشی‌نیا پیرامون شخصیت سردار زین‌الدین و سایر شهداء گوش فرا دادند.

بخشی‌نیا در بیان ویژگی شهدا گفت: دویست هزار وصیت‌نامه شهدا در چهار موضوع اساسی که عبارتند از پشتیبانی از رهبر و امام امت، حضور در جبهه و صحنه انقلاب، نماز اول وقت و رعایت حجاب اسلامی مشترک بوده و همه در وصیتنامه‌های خود به این چهار عنصر اصلی انقلاب و نظام تاکید داشتند. 

گفتنی است خادمیاران رضوی در پایان با قرائت فاتحه و ذکر صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام برای ظهور حضرت حجت مهدی موعود(عج) و شفای همه بیماران دست به دعا برداشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی