پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران قائم شهری انجام شد
۱۴۰۲-۰۷-۰۸

پذیرایی از زائران رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع) در صحن کوثر حرم مطهر

پذیرایی از زائران رضوی با چای عطر بهار نارنج خادمیاران قائم شهری از زائران امام رضا(ع) انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران محمدصادق فاضل‌زاده با اعلام این خبر گفت: ۳۵ خادمیار و یاور رضوی قائم‌شهری در چایخانه حضرت از زائران و مجاوران بارگاه منور خورشید هشتم با چای عطر بهار نارنج پذیرایی نمودند.

وی افزود: تکریم و ارائه خدمت با آغوش باز و مشتاقانه به مهمانان و زائران، از ساعت ۶ صبح با همخوانی صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام و دعای سلامتی امام زمان(عج) آغاز شد و تا قبل از اذان ظهر ادامه داشت.

فاضل‌زاده با تشریح نمای چایخانه حضرت در صحن کوثر گفت: چایخانه حضرت منقش به تمثال مبارک شهدای والامقام است و یکی از ویژه‌ برنامه‌های دیگر این چایخانه ترنج‌های کتیبه‌های داخلی و بیرونی می‌باشد که از ترنج‌های ضریح منوره الهام گرفته شده که مکانی بسیار زیبا و دلنواز را ایجاد کرده است.

این مسئول در ادامه بیان داشت: طی سه روز صحنه‌های احساسی، عاطفی و اعتقادی اتفاق افتاد. افرادی به نیت شفا، رفع غم و گرفتن حاجت در چایخانه حضرت رضا(ع) چای با عطر بهار نارنج شمالی می‌نوشیدند و بر این دعوت امام مهربانی‌ها، اشک شوق می‌ریختند.

گفتنی است؛ پذیرایی سه روزه از زائران رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع) در صحن کوثر حرم مطهر از سی و شش هزار زائر و مجاور انجام شد که مبلغ ۷۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه در برداشت و از سوی مردم و خیرین دوستدار و ارادتمند اهل بیت علیهم‌السلام تامین گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی